czwartek, 13 listopada 2014

~DLACZEGO JA? ~

    W dzisiejszych czasach młodzież odrzuciła czytanie książek i „przerzuciła się na  programy typu ; „Dlaczego ja” , „Trudne sprawy”, „Szpital”, „Szkoła”, „Ukryta prawda”, „Dzień, który zmienił moje życie” i tym podobne. Zastanawia mnie tylko, dlaczego wszyscy  tak chętnie  je oglądają? Przecież przeważnie ich motywem  przewodnim jest zdrada, morderstwo i bieda ludzka.
     Są tacy, którzy oglądają wszystkie odcinki na bieżąco, przerywają pracę i siadają przed telewizorem, by obejrzeć kolejne perypetie RODZINY IKS. Myślę, że sprawia im to ogromną radość, satysfakcję z tego, że nie tylko ONI borykają się z takimi problemami. To smutne, ale prawdziwe!
Owszem, nie powiem, raz na jakiś czas obejrzę, któryś z odcinków, ale dla mnie są one zbyt nudne i takie….prostolinijne.      Koleżanki i koledzy, odpuśćcie sobie parę odcinków i sięgnijcie po książkę! Bo tylko czytanie może sprawić ogromną radość!

Pozdrawiam i zachęcam do przeczytania pozostałych wpisów


~Natalia Walentynowicz~


4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy artykuł, to wszystko prawda, co napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne zdanie co do tych wszystkich nuuuudnych odcinków.
    Podoba mi sie Twój blog ☆

    OdpowiedzUsuń