piątek, 14 listopada 2014

~Na zakończenie słów kilka…~



I nadszedł koniec…. Będzie mi brakowało codziennych wpisów na bloga. Był to dla mnie czas próby, czas w którym dowiedziałam się wiele rzeczy nie tylko o sobie, ale o moich znajomych.
Teraz już wiem, na kogo mogę liczyć, a na kogo niestety nie. Ten konkurs nauczył mnie systematyczności i kreatywności. Dodał mi pewności siebie. Nauczył mnie tego, by wszystkie swoje uczucia i przemyślenia wylewać na papier. To bardzo dobry sposób na wyzwolenie negatywnych emocji. Dlatego z całego serca dziękuję moim RODZICOM, którzy motywowali mnie do działania, moim ZNAJOMYM, którzy komentowali moje posty, mojemu BRATU, który użyczał mi swojego komputera oraz mojej POLONISTCE, która zachęciła mnie do udziału w tym projekcie.

~Natalia Walentynowicz~

4 komentarze: